Shinobi Chronicles Online
Nowa fabula, lepszy silnik, prace z NSSO zostaly przeniesione na Shinobi Chronicles, lepszy server!

Shinobi Chronicles Online

Forum gry opartej na silniku Tibii oraz na podstawie znanej anime oraz mangi Naruto, Naruto Shippuuden
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 !Profesje!

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Anwerstaw
Genin
Genin


Liczba postów : 32
Points/Punkty : 35
Reputation/Reputacja : 2
Join date : 2011-12-11

PostSubject: Re: !Profesje!   Wed Jan 18, 2012 6:32 pm

Rozwlacie mnie czasem skąd wiecie jak będzie tu expiony czy 50 lvli w jeden dzień czy w tydzień + jak ktoś jest ambitny i ogarnie wszelkie botyi inne gówna to wbije wam i 50 ...
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Wed Jan 18, 2012 9:45 pm

panowie ja mam najpierw pytanie nie związane z tym tematem ale nie wiem gdzie je wkleic wiec tak czy mapa bd cała czarna i bd trzeba odblokowywac ??? bo to jest głupie + jak szybki bd exp ? ile bd transów i co ile lvl ? + ile bd jutsu ? ile bd kosztować pacc ? i na ile i do tego jak wszedłem w dział dowland juz na stronie to były jakies 5 linkow to kazdy pokolei pobierac czy tylko jeden ? no a wracając do tematu no to ja sądze ze było by fajnie jak by odblokowywały sie postacie po zabiciu ich i wtedy mamy do wyboru czy chcemy grac starą dalej czy nową a nie jakieś wygibasy tp : ze cofa lvl ale zostawia 50% hp i chakry i tym podobne poprostu zeby odblokowywało ahaa a pomysł ze bd leciał szybciej exp na niej o te 20% to jest dobry patęt ;d
PS jeszcze mam pytanie czy bd jakiś wykres jutsu i transów z lvl tak jak na [censored] czy bd tak jak gdzie indziej widziałem ze wpisywało sie cos w grze i wyskakiwało ? ( osobiście wole tabele na forum) sądze ze nie tylko ja wole tabele na forum ;d
Back to top Go down
View user profile
Sevba
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 221
Points/Punkty : 234
Reputation/Reputacja : 5
Join date : 2011-11-27
Age : 25
Skąd : Oberschlesien

PostSubject: Re: !Profesje!   Wed Jan 18, 2012 9:52 pm

szukaj na forum , są tematy z odpowiedziami na niektóre pytania
Back to top Go down
View user profile
JaNaWasPaczeMojePazie
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik


Liczba postów : 28
Points/Punkty : 28
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-17

PostSubject: Re: !Profesje!   Wed Jan 18, 2012 9:55 pm

Pff daliście mu info "Poszukaj na forum" dlatego pyta by nie szukał?
Back to top Go down
View user profile
Aidy
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 122
Points/Punkty : 129
Reputation/Reputacja : 4
Join date : 2011-10-12

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 7:22 am

A co ktoś ma mu jeszcze raz odpowiadać na pytania, na które odpowiedź już jest na forum? Niech użyje opcji search, chociaż znając użytkowników tego forum to pytania będą nie w takich tematach. No ale jako dobry obywatel mogę odpowiedzieć.
1. Minimapka zapewne będzie czarna, chyba że klient będzie spakowany razem z mapkami.
2. Exp x1 last trans na 150 w około 2 tygodnie.
3. Ilość transów będzie zależała od postaci, od 1-6 np. Sakura będzie miała tylko 1 trans, na forum jest rozpiska ze screenami co do transów.
4. Pacc 10 zł miesięcznie, ew. więcej jeśli mało osób będzie kupować.
5. Strona nie jest skończona, żaden z linków nie jest jeszcze aktywny, bo jeszcze pracują nad klientem.
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 8:53 am

oki dzięki ci za odp ale exp troche maly ;/ ale trudno oki thx
Back to top Go down
View user profile
Szefu
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 213
Points/Punkty : 212
Reputation/Reputacja : -10
Join date : 2011-10-29

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 4:13 pm

raczej jak by exp mial byc duzy to by koobcio sie nie staral tylko by odpalil zbugowane cos tam i tylko za pacc by kase bral i mial bys kolejne srono
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 4:40 pm

czemu tak sądzisz ? im większy lvl tym fajniej ;d
Back to top Go down
View user profile
xeir
Moderator
Moderator


Liczba postów : 98
Points/Punkty : 106
Reputation/Reputacja : -2
Join date : 2011-12-31
Skąd : z internetu

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 4:51 pm

Czym większe lvl tym więcej czarów trzeba dodawać , nowe Moby , itp itd

Ps : tez wolał bym np 3x exp , ale może być i 1x ale ale zeby moby dużo dawały expa

_________________
Zaklepuje ten kolorek do edytowania postów forumowiczów.
Back to top Go down
View user profile
Sevba
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 221
Points/Punkty : 234
Reputation/Reputacja : 5
Join date : 2011-11-27
Age : 25
Skąd : Oberschlesien

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 5:10 pm

Póki co nie wiadomo jaki to jest exp 1x więc wypowiadanie się ,że ktoś chciałby inny jest bez sensu , 1x może być równe 5x , na razie tego nie wiemy.
Back to top Go down
View user profile
Kobcio [Admin]
Head Admin of GMs
Head Admin of GMs
avatar

Liczba postów : 565
Points/Punkty : 758
Reputation/Reputacja : 24
Join date : 2011-03-31
Age : 23

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 5:23 pm

w 2 tyg nie wbijesz 150, nawet grajac 24/7 stamina ci w tym przeszkodzi

_________________
Back to top Go down
View user profile http://shinobi-chronicles.forumpl.net
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 8:55 pm

kobcio czyli bd 1x ? tak ? szkoda a kiedy dasz jakies nowe screny ?
Back to top Go down
View user profile
raezil
Moderator
Moderator
avatar

Liczba postów : 122
Points/Punkty : 132
Reputation/Reputacja : -12
Join date : 2011-11-24
Age : 21
Skąd : Lubin

PostSubject: Re: !Profesje!   Thu Jan 19, 2012 9:00 pm

Ja bym mógł zrobić jakieś screeny ale kobcio robi poprawnie działającego klienta ;p.
Exp będzie dobry i własnie fajnie nie będzie się tak szybko expiło i po 2 tyg kończyło się gry.
Co do profesji ciekawi mnie custom class jak to będzie wyglądało itp ;p.
Back to top Go down
View user profile
shinePl

avatar

Liczba postów : 9
Points/Punkty : 11
Reputation/Reputacja : 0
Join date : 2012-01-10

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 1:33 pm

@up

prawda gra się szybko nie sączy sączy, preferuje wolny exp .

tylko żeby się szybko nie znudziła, tu już rola administracji a nie bajerów na serwie
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 3:03 pm

jak dla mnie [ ale to by było strasznie dużo roboty dla kobcia i całej reszty ( nie wiymieńam was bo nie wiem nawet kto jest w ekipie ) ] a dla trgo dużo roboty so sami będziecie wiedzieć ;d więc tak pomysł mam taki zeby przez pierwsze 2 tygodnie zrobić bardzo duzy exp ale bez przesady taki zeby w 2 dni nabic 150 lvl czy jaki tam bd i poprubowac jak sie gra każdą z profesji ;d zeby wiedzieć kim potem grać ;d i po 2 tyg. jak gracze zobaczą kim sie najfajniej gra to wybiorą tą postac i bd nią expic ale to bd sporo roboty ja sie na tym nie znam ale sadze ze bd trzeba ( zmienic caly exp na serwie ) to na pewno i wgl . tak więc to zależy od ekipy i ludzi na forum czy popierają ten pomysł ;d
Back to top Go down
View user profile
xeir
Moderator
Moderator


Liczba postów : 98
Points/Punkty : 106
Reputation/Reputacja : -2
Join date : 2011-12-31
Skąd : z internetu

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 3:11 pm

up@ przeczytaj to skróć i popraw ; p


_________________
Zaklepuje ten kolorek do edytowania postów forumowiczów.
Back to top Go down
View user profile
Prediatrix
Genin
Genin
avatar

Liczba postów : 56
Points/Punkty : 57
Reputation/Reputacja : -19
Join date : 2012-01-16

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 6:28 pm

Czyli alkaida chcesz beta testy? Otóż nie bo wtedy sie pozna moment gre, będą poradniki i takie pierdoły... lepiej gre poznawać od 0 samemu
Back to top Go down
View user profile
Ryu
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 238
Points/Punkty : 275
Reputation/Reputacja : 5
Join date : 2011-10-10
Skąd : Stolica

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 6:37 pm

Prediatrix wrote:
Czyli alkaida chcesz beta testy? Otóż nie bo wtedy sie pozna moment gre, będą poradniki i takie pierdoły... lepiej gre poznawać od 0 samemu
Moim skromnym zdaniem beta testy są ważne gdyż gracze będą mogli zgłaszać bugi których testerzy nie znalezli do adminów i wtedy nie będzie trzeba niczego zmieniać jak ruszy na official, będzie można poznać grę pewnie w jakiś 10% co ułatwi początkową grę na official'u.
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 8:17 pm

Ryu wrote:
Prediatrix wrote:
Czyli alkaida chcesz beta testy? Otóż nie bo wtedy sie pozna moment gre, będą poradniki i takie pierdoły... lepiej gre poznawać od 0 samemu
Moim skromnym zdaniem beta testy są ważne gdyż gracze będą mogli zgłaszać bugi których testerzy nie znalezli do adminów i wtedy nie będzie trzeba niczego zmieniać jak ruszy na official, będzie można poznać grę pewnie w jakiś 10% co ułatwi początkową grę na official'u.
mi chodzi o to rzeby nie mape poznac ale poprostu profesje jak sie nimi gra jakie maja spele i wgl na won... to ja tam w jeden dzień 75 lvl na sagach nabijalem 2 dzien do 100 dobijałem i mniej więcej mamy okazje wyprubować a tak na 1X to sie tak nie da jak zaczynasz jedną postacią i nabijesz z 50 i zobaczysz ze jednak dupna to poprostu masakra zaczynac new klasą ;/


albo inaczej W własnym imieniu i moze kilku innych osów ( nie mowie ze wszystkich bo was na tyle nie znam ) ale prosze cie kobcio abyć np na youtube wrypał jak grasz każdą postacią np sakura i jej Jutsu all oraz transy all ! itd. fajnie by było ;d


Last edited by alkaida on Fri Jan 20, 2012 8:19 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Sevba
Jounin
Jounin
avatar

Liczba postów : 221
Points/Punkty : 234
Reputation/Reputacja : 5
Join date : 2011-11-27
Age : 25
Skąd : Oberschlesien

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 8:18 pm

Nie ma postaci "po prostu dupa"
Kobcio opisał postacie mniej więcej co która robi , wybierzesz sobie , expić się będzie głównie z teamach jak w innych grasz mmorpg.
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 8:24 pm

a podasz link gdzie kobcio opisał karzdą postać ?
Back to top Go down
View user profile
szaty96
Chunin
Chunin
avatar

Liczba postów : 118
Points/Punkty : 118
Reputation/Reputacja : -4
Join date : 2011-12-24

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 8:55 pm

było mówione ze jest balans profesji który ma być atutem serwera więc się nie martw ze profesja którą grasz będzie,,dupna" graj która Ci się najbardziej podoba i tyle.
Back to top Go down
View user profile
alkaida
Stały Uzytkownik
Stały Uzytkownik
avatar

Liczba postów : 29
Points/Punkty : 30
Reputation/Reputacja : -1
Join date : 2012-01-14

PostSubject: Re: !Profesje!   Fri Jan 20, 2012 8:57 pm

Hymmm... wiesz jednak masz racje ;d ale karzde są zajebiszcze ;d
Back to top Go down
View user profile
shinePl

avatar

Liczba postów : 9
Points/Punkty : 11
Reputation/Reputacja : 0
Join date : 2012-01-10

PostSubject: Re: !Profesje!   Sat Jan 21, 2012 11:22 am

może ktoś napisać +/- postaci ?
Back to top Go down
View user profile
Prediatrix
Genin
Genin
avatar

Liczba postów : 56
Points/Punkty : 57
Reputation/Reputacja : -19
Join date : 2012-01-16

PostSubject: Re: !Profesje!   Sat Jan 21, 2012 11:38 am

To jak masz expić Saskiem bez mapy -.-... weź się alkaida zastanów... po 2 testerzy się postarają znaleźć WSZYSTKIE bugi Smile Nie porównuj Srono do NSSO - rada na przyszłość
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: !Profesje!   

Back to top Go down
 
!Profesje!
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shinobi Chronicles Online :: NOWE FORUM/NEW FORUM :: Global News-
Jump to: